Sokongan Anda Amat Kami Hargai...Terima Kasih !!!

Stacy - Gagap

Thursday, June 4, 2009 at 2:13 AM
Stacy - Gagap

Semalam ku keseorangan,
Kau jawab dingin setiap pangilan,
Bila ku cuba bermanja,
Ku hanya bertepuk sebelah tangan....

Katakan mengapa kau tak seperti selalu ?
Ini bukannya masalah ku yang hanya cemburu,
Bila ku tanya kau pulang soalan padaku.....

Owh jawablah….

Saa saa saa sayangku mengapa ?
Jawablah aahh aahh ahh apa yang menganggu ?
Gaa gaa gaa gagapku menjelma,
Ku tak perlu , tak perlu,
menyuluh yang sudah terang benderang.....

Setelah episod itu,
kau sering matikan SMSmu,
telefon bimbitmu sering,
menjadi temanmu di kamar kecil.....

Katakan mengapa kau tak seperti selalu ?
Ini bukannya masalah ku yang hanya cemburu,
Bila ku tanya kau pulang soalan padaku.....

Owhh… Memang terlebih…

Saa saa saa sayangku mengapa ?
Jawablah aahh aahh ahh apa yang menganggu ?
Gaa gaa gaa gagapku menjelma,
Ku tak perlu , tak perlu,
menyuluh yang sudah terang-benderang......

Saa saa saa sayangku mengapa ?
Jawablah aahh aahh ahh apa yang menganggu ?
Gaa gaa gaa gagapku menjelma,
Ku tak perlu , tak perlu,
menyuluh yang sudah terang-benderang.....

katakanlah pada daku,
apa sebenarnya sedang berlaku,
pada dirimu yang kau rahsia dari ku,
mengakulah pada daku,
jika benar syak wasangkaku,
kan ku mulakan hidupku tanpa mu.....

seperti yang ku jangkakan,
kau memang terlebih,
namun, ku tak perlu risau kerna,
aku Stacy auuww….

Owwhhh…..
Saa saa saa sayangku mengapa ? (jawab lah)
Jawablah aahh aahh ahh apa yang menganggu ? (menganggu)
Gaa gaa gaa gagapku menjelma,
Ku tak perlu , tak perlu (tak perlu)
menyuluh yang sudah terang-benderang.....

Saa saa saa sayangku mengapa ? (ooo… wooo…)
Jawablah aahh aahh ahh apa yang menganggu ? (yang menganggu..)
Gaa gaa gaa gagapku menjelma,
Ku tak perlu , tak perlu menyuluh yang sudah terang-benderang.....


0 comments

Post a Comment

Untuk Makluman jer.....

Lagu lagu dalam blog ni adalah bertujuan untuk mempreview jer....lepas korang donlod....dalam mase 24jam...korang hendaklah memadam lagu yang di donlod tu...kalu best lagu tu, leh dapatkan dikedai2 musik terdekat...belilah yang originalll...SEKIAN...sapot industri musik kita !!!! ....ecececeh... =)